Tennisreis Turkije 2014

Epiloog

Lieve volgers van deze reislog,

Het zit er voor de meesten van ons op. Enkele worden morgen om 8 uur en een groepje om 9 uur bij het resort opgehaald. Nog gauw even wat kleren en leuke dingen gekocht in de shopping centre hier om de hoek. Het is altijd een wedstrijd wie het meeste heeft gekocht voor het minste geld.

Ook voor het laatst aan de borrel voor het eten. Een mooie gelegenheid de uitslagen bekend te maken. Ik werd ik verrast met een mooie shirt en geld voor alles wat ik had gedaan. Ook mijn secondant Ronald werd niet vergeten. Miriam had een prachtige oorkonde voor Peter D, de winnaar, gemaakt en voor iedereen een aandenken.

We hebben voor de laatste keer met z'n allen weer twee volle etenstafels bezet en het bedienend personeel wat fooien gegeven. Voor een paar euro's vliegen deze mensen werkelijk voor je. Decadent? Ach, laten we het cultuurverschil noemen. Maar als dit soort Turken in Nederland een dergelijk gedrag zouden vertonen zou het met de BV Nederland een stuk beter gaan.

De laatste wedstrijden waren ongemeen spannend. Peter en Leo hadden dezelfde aantal games maar Leo een gewonnenwedstrijd meer. Als Peter D zou winnen dan was hij kampioen. Hij speelde met op een na de beste dame Letty en verdraait, hij pakte de match. Ook een wedstrijd van de laagst geclasseerden 4 was erg spannend.

Al met al een geweldig vakantie en ik spreek echt namens iedereen maar dat zullen jullie nog wel horen.

Hieronder de eindstand en doe er nog even de twee foto's bij van de finalisten. Het zijn gemiddelden van gewonnen wedstrijden.

Hopelijk hebben jullie een idee hoe wij de vakantie beleefd hebben en dank u voor het volgen.

Groeten Tebbe

Thea 0.73
Ronald 0.4
Wim 0.27

Franca en Maarten Verhaegh

Dank jullie wel allemaal. We hebben een ontzettend leuke, gezellige, sportieve week gehad. Nu weer terug naar ons "gewone" leven; we kunnen er weer even tegen. Was trouwens wel wennen hoor vanochtend!