Tennisreis Turkije 2014

Dag 4. Vrijdag

Helaas, we moeten al weer gaan aftellen. Times flies when you having fun. Maar aan vertrekken willen we nog niet denken. We gaan nog heel wat mooie wedstrijden spelen en de contouren van winners and losers begint zich weer af te teken. Maar het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen want er staan voor morgen wat stevige clashes op het programma. Tot morgen heb ik nog steeds gemengd dubbel kunnen indelen maar daarna zal het toch dubbel dames en heren gaan worden. Ook leuk.

Voor vandaag heb ik Thea uit Amsterdam weten te strikken voor een verhaaltje. Thea ken ik van een paar jaar terug in dit hotel en was toen, net als ik, ook op de vrijgezellen toer. Inmiddels heeft ze een vriend Willem die haar steunt in sommige moeilijke (spel)momenten.

Wij vinden het allemaal erg leuk dat er door jullie gereageerd wordt. Het geeft altijd een fijn gevoel als vrienden en familie laten merken dat ze met ons mee (be)leven.

Het verhaal van Thea:

Tebbe vroeg mij gisteren een verslag te maken over mijn beleving van deze vakantie. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Tot 400 woorden. Dat ga ik niet redden hoor. Allereerst wil ik wel even kwijt dat ik het wéér supergezellig vind met jullie allen inclusief de mensen die er nu weer nieuw bij zijn gekomen. Het lijkt net of jullie er altijd al bij waren. Zo gezellig en al vertrouwd met elkaar. Drie dagen van tennis hebben we er al op zitten en of we nu winnen of verliezen; dat maakt voor een aantal niets uit want het plezierige spel en de rally's maken mijn dagen in ieder geval goed. En dan niet te vergeten onze scheidsrechter Marianne. Je doet het wéér met overgave. Top hoor!Wat ik toch plezierig vond dat was (ondanks de storing) de video over Rome. Dit heeft ertoe geleid dat ik opnieuw Rome weer wil bezoeken op een meer uitgebreide manier in combinatie met een bezoek aan Milaan. Een prachtige stad waar ik al eerder was.
Het samen dineren met vooraf de borrels is ook iets waar je bij moet zijn. Gister en eergisteren werd er, onder het genot van lekkere drankjes, gebridged én ook jawel boerenbridge gespeeld op verzoek van Ingrid en Barbara en Willem was zo lief de vierde persoon te zijn. Dit kun je ook spelen vanaf 2 tot 6 spelers. Dus meld je eventueel aan bij mij. Vanmiddag ging er een groepje weer tennissen, een groepnaar het centrum, mijn persoontje en Ingrid even naar de overkant en daarna zijn wij tweeën naar de tafeltennissers gelopen om daar te tafeltennissen. Ingrid was duidelijk beter dan ik.
Tebbe en Ronald zijn even bij de Titanic gaan kijken en zij vertellen jullie zelf wel hun bevindingen.
Even wat anders. Vorig jaar kreeg ik keihard een tennisbal op mijn rechteroog en gisteren was ik een gevallen vrouw. Jawel! Bij het betreden van het restaurant gleed ik uit in een plas water en kwam ik lelijk ten val, maar dan wel in een spagaat op de grond. Toch ook wel weer knap op mijn leeftijd. Niet dan?
Nou ik stop met dit verslag en wil de pen overgeven aan Jos? Ronald? Maarten zou ook leuk zijn als nieuwkomer. Bepalen jullie zelf maar.
Groetjes Thea

Reacties

Reacties

kimberley barnas

Wat klinkt dit allemaal goed zeg! Beetje sporten, beetje borrelen, beetje eten, beetje kaarten en ook nog tijd om te relaxen op een strandbedje. En dat met goed gezelschap. Leuk om jullie verhalen te lezen. En mam....doe nou toch voorzichtig! We willen je natuurlijk niet gehavend terug hebben hier.
Geniet ervan allemaal! Groeten uit Amsterdam van Jordy, Kimberley en Joël

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!